Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Regulamin TS'a
#1
  Regulamin - Ts'a


1.Regulamin:
1.1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.2. Łącząc się z serwerem: CS-killzone automatycznie zobowiązujesz się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
1.3. Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili, bez informowania o tym użytkowników.
1.4. Kopiowanie jakichkolwiek elementów TeamSpeaka jest zabronione.
1.5. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za problemy w korzystaniu z serwera spowodowane przez Ataki DDoS etc.
1.6 Każdy użytkownik TS'a może mieć maksymalnie 5 rang, nie licząc rang zarejestrowanych, wiekowych, województwa.
1.7 Osoba posiadająca rangę VIP może posiadać maksymalnie 8 rang, nie licząc rang zarejestrowanych, wiekowych, województwa.

2. Regulamin Administratora:
2.1. Administrator zobowiązany jest do pomocy każdemu Użytkownikowi serwera.
2.2. Administrator ma prawo do blokowania lub wyrzucania Użytkowników nieprzestrzegających niniejszego regulaminu.
2.3. Administrator ma prawo przebywać na kanale Prywatnym wyłącznie podczas Rejestracji jednego z jego członków lub za zgodą Właściciela kanału.
2.4. Administrator ma prawo do zabierania rang Użytkownikowi.
2.5. Administrator ma prawo do zmieniania lub usuwania kanałów z niezgodną z regulaminem: nazwą, opisem etc.
2.6. Administrator nadużywający swoje uprawnienia zostanie zdegradowany.


3. Regulamin Użytkowników:
3.1. Zakaz używania nicków zawierających: wulgaryzmy, reklamy, rasizm oraz przedrostki Administracyjne np: [ROOT] etc.
3.2. Zakaz obrażania.
3.3. Zakaz umieszczania obrazów o nieodpowiedniej treści w avatarach lub linkach.
3.4. Zakaz umieszczania rzeczy niezgodnych z polskim prawem.
3.5. Zakaz spamowania.
3.6. Zakaz nagrywania 
3.7. Zakaz używania modulatorów, puszczania muzyki, piszczenia, krzyczenia i nadużywania wulgaryzmów.
3.8. Zakaz wchodzenia na kanał pomocy bez ważnej sprawy.
3.9. Zakaz używania programów VPN.
3.10. Użytkownik sieci musi posiadać taki sam nick na serwerze jak i na forum ! W innym przypadku  zostanie zbanowany.

4. Kanały Publiczne:
4.1. Kanały publiczne są przeznaczone dla każdego.
4.2. Na kanałach publicznych obowiązuje Kultura osobista
4.3.Zakaz Botów muzycznych na kanałach publicznych.


5. Kanały Prywatne:

5.1. Każdy kanał prywatny posiada - 1 kanał główny i podłączone do niego 2 podkanały.
5.2. Każdy właścicielo kanału jest zoobowiązany do zmiany daty w "topic" kanału, w przypadku braku zmiany daty kanał po 7 dniach zostanie usunięty.
5.3. Zakazuje się w nazwie lub opisie kanału używać: wulgarnych nazwy, nazw obrażających Użytkowników lub Administrację oraz reklamujących inne serwery etc. 



6. Kanały VIP:

6.1. Każdy kanał vip posiada - 1 kanał główny i 5 podkanały.
6.2. Kanały vip są płatne - proszę o zgłoszenie się do właściciela serwa.
6.3. Zakazuje się w nazwie lub opisie kanału używać: wulgarnych nazwy, nazw obrażających Użytkowników lub Administrację oraz reklamujących inne serwery etc. Takie kanały są automatycznie usuwane przez bota.
6.4. Właściciel kanału vip nie musi zmieniać daty w topic.
6.5. Każdy Właściciel kanału ma dostęp do "Kickowania" graczy z kanału.
6.6. Osoby posiadające kanał vip mają prawo zgłosić się do Właściciela i poprosić o założenie rangi gildijnej.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości